acamilla

YES!

Publicerad 2011-05-12 15:07:49 i Allmänt,

http://stud.idevarlden.com/07csn/mobackes_site/

Min hemsida för den som är intresserad!! 

Försökte att lämna blod idag, blev stucken i finger och arm men de konstaterade att mitt blodvärde var för lågt 121, man måste minsta ha 125.... Men men, har legat på gränsen hela tiden.. 126 första gången och 129 andra gången... Får se när nästa gång blir... Någon som vet hur man ska göra för att höja det?? 

Känner mig lite rastlös över att inte ha hemsida att jobba på :P Men det är väl bara att fortsätta på nästa antar jag :P

Fotokursen om en timme!! Hade väl kunna jobbat, men har jag ju komp att ta ut så varför inte lyxa till det lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Millan

Jag är en konstig miljöinriktad tjej med ett stort fotointresse som vill upptäcka den grafiska världen. Bor i Söderhamn och jobbar för MittMedia som tidningsplanerare och annonsproducent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela