acamilla

Min facebooksida

Publicerad 2013-08-02 19:08:35 i

Jo, jag har ju en facebooksida med, för den som inte visst det, och jag är ju ungefär lika aktiv där som här i bloggen. Det kommer ju i perionder som med allt annat. 

Men för att komma till saken så var vi ju i Edsbyn i helgen och då tog jag en rätt bra bild, tycker jag själv. Det råkade ju bara vara den perfekta omslagsbilden :) Håller du inte med?
Viss är det lite charmigt med Hälsinglands blå berg som man skymtar i horrisonten.
 
 
/Millan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Millan

Jag är en konstig miljöinriktad tjej med ett stort fotointresse som vill upptäcka den grafiska världen. Bor i Söderhamn och jobbar för MittMedia som tidningsplanerare och annonsproducent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela