acamilla

Hemsidan

Publicerad 2011-08-03 20:56:54 i Allmänt,

Nu när jag har ändrat design på bloggen igen så kan jag ju förklara att det är samma tema som jag har på min hemsida som jag jobbar med.. Funderar på att lägga ut den snart.. men tänkte det vore roligare om jag hade lite att stoppa i portfoliot innan :P Så jag ska göra en sida till och lite andra små ändringar så kanske jag lägger ut den.. Får se om jag tycker det är värt att köpa en plats i ett webhotell eller om jag letar reda på ett bra som är gratis.. det tråkiga med dem är att de lägger in reklam i dem.. Men så som det är ju så behöver jag inte en egen plats.. inte än! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Millan

Jag är en konstig miljöinriktad tjej med ett stort fotointresse som vill upptäcka den grafiska världen. Bor i Söderhamn och jobbar för MittMedia som tidningsplanerare och annonsproducent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela