acamilla

Dags att gör den här bloggen till vad jag tänkte göra den till...

Publicerad 2013-06-25 00:47:41 i

Uppdatering
För några dagar sedan blev jag sugen på att göra min hemsida www.acamilla.se så att den blir lite proffsigare. Så som den är nu så är den rätt oorganiserad med olika m'rkningar på alla fotografier och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med kategorierna. Så som det är nu så är det ju en kul ide som speglar mig, men lite färg och så. Men kollar man på alla proffsiga portfolios så ser de så rena ut, inte så mycket som stör i bakgrunden.
 
Jag tänkte att jag skulle komma igång och börja blogga igen med. Typ koppla ihop dem så att de har samma utseende. Jag har ju ganska mycket fotografier och så som jag skulle kunna tänka mig att dela med mig av, och jag har kommit fram till att alla inte lämpar sig för att ligga på min portfoliohemsida, då kommer det snabbt att bli väldigt rörigt...
 
Iaf så har jag börjar att arbeta lite på det nya utseendet, men eftersom att mitt tålamod är så kort så har jag först googlat runt, funderat och skissat upp (på två månuter) de bästa idéerna på ett papper som senare hamnat någon i en väska och där ligger de fortfarande kvar. Mycket kommer att växa fram under tiden som jag jobbar, men jag har en grundidée som jag kommer stötta mig mot.... Vi får väl se vad det blir av det :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Millan

Jag är en konstig miljöinriktad tjej med ett stort fotointresse som vill upptäcka den grafiska världen. Bor i Söderhamn och jobbar för MittMedia som tidningsplanerare och annonsproducent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela