acamilla

Shi fick jag

Publicerad 2013-06-28 07:36:39 i

När jag trodde att jag skulle starta mitt nya projekt med en ny design på hemsidan och bloggen så vad händer. Jo, jag får världens förkylning och feber och orkar inte göra någonting. Jag som trodde att jag var stålkvinnan och immun mot allt vad förkylningar och sjukdommar heter! Kanske inte immun, men jag har inte varit sjuk på närmre två år iaf. Det som var så skumt var att jag i söndags började känna av halsen lite grann, det eskalerade till att jag kände av halsen mer på måndagen. I tisdag var jag jätte förkyld och kände under dagen hur det bara blev värre och värre. hade jag varit smart där så hade jag gått hem på lunchen och bara fått en halv karensdag. Men är man stål kvinnan så är man. kom iaf hem och la mig och sov hela eftermiddagen, hela natten fram till kl. 14 ungefär på onsdagen. Onsdagen var den värsta dagen i mitt liv. Det var så jobbigt att vara sjuk, feber och massa prommenader in på toa för att snyta sig hela tiden. Orkeslös i hela kroppen. Men så där mot efter middagen började det att vända, torsdagen var jag bara förkyld och nu är det fredag, jag är redo för att gå tillbaka till jobbet! Sak samma, jag vet inte av att jag har känt hur det blivit smäre och bättre under en så kort tid förrut. 
 
Igår kväll mådde jag så bra att jag till och med gjorde en liten illustration. Kanske inte ser så mycket ut för världen, men det kan kanske bli någonting utav den senare. Jag har ju bara hunnit värma upp igen ;)
 
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Millan

Jag är en konstig miljöinriktad tjej med ett stort fotointresse som vill upptäcka den grafiska världen. Bor i Söderhamn och jobbar för MittMedia som tidningsplanerare och annonsproducent.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela